.

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin Johansson - 18 juli 2010 13:21



Godmorgon då, vakna för en liten stund sen. Kvällen igår har satt sina spår känner jag, även fast ja bara drack ett par drinkar igår på krogen. Känns som jag inte vill annat än att vara under täcket, men det är ändå söndag så det är tillåtet då. Kvällen annars var rolig men gick så himla snabbt som vanligt när man dansar röven av sig.


 

 

Av Malin Johansson - 16 juli 2010 16:54



Tänkte bara lägga upp ett par bilder från idag, har inte sån värsta lust att skriva just nu. Njuter av finvädret! Hoppas ni gör det med!


        

      


      

Av Malin Johansson - 8 juli 2010 22:00


Det blev ändå så att jag åkte hem, en timme senare inlägget blev det 25 grader och strålande sol..inte så helt kul att sitta på tåg då heller. När jag var inne i "byn" så bestämde jag mig för att slänga i mig lite sushi innan tåget, det slutade med att vi sprang igenom hela byn och satt min röv ner en minut innan tåget gick, haha. Stackars baby jag är så krånglig ibland. Det är skönt att vara hemma, saknar faktiskt hemstaden.



Mwaa!

Av Malin Johansson - 8 juli 2010 13:31



Planen för idag var att åka hem till favoritlandet, men nu åskar det och regnar som bara den. Fy om det är så om två timmar stannar jag fan innomhus. Hatar åska! Vill typ grina då.


Mwaa!

Av Malin Johansson - 5 juli 2010 01:21



Istället för att köpa middag en dag, som jag lätt brukar skippa för jag inte orkar, eller typ köpa godis för några hundra spänn vilket jag lätt kan göra så varför inte spendera pengarna lite mer förståndigt? Jag gav nyss 300 spänn till unicef och det känns bra att göra skillnad. Jag tänker fortsätta skicka pengar varje månad för tänk efter, barn där nere svälter och ett par hundralappar gör så mycket för dem. Jag tycker alla borde ge pengar till dem som en vana för vi märker inte ens av  de pengarna nu, medans du kan ta bort deras hunger och gråt! Så sluta snåla för fan, klicka här:   http://www.unicef.se/stod-oss/ge-en-gava


Mwaa!


 

Av Malin Johansson - 1 juli 2010 14:48



Usch har sovit så dåligt inatt, bara vände och vred på mig så fick jätteont i ryggen. För att inte det var nog så börja dem borra eller nåt fan utanför fönstret så det hördes som de var inne i rummet. Bajs. Jaja men snart ska vi iaf dra oss på "kino" och se twilight finally!! Som jag längtat, synd att filmerna snart är slut dock, en snuttig puttig film till.. 



Mwaa!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards