.

Alla inlägg under mars 2010

Av Malin Johansson - 26 mars 2010 14:18


Goddagens!

Igår hade jag en minst sagt händelsefull dag. Jag var med i juryn på UF, det var jag, abir och tre andra som fått uppdraget att välja ut den bästa montern på mässan, samt andra o tredje pris. Det var bara så kul hela dagen då vi pratade och ställde frågor till alla nervösa men trevliga ungdomar! Man känner igen stämningen så väl och känns nästan som det var igår vi stod där och var pirriga, lite avis för jag vill vara med på UF en gång till! Synd att det bara händer en gång, men kommer alltid ha rise up i mitt hjärta, hehe..Sen delade jag och abir ut priserna, sen avslutade man dagen med att jag, abir, becka och darin satt och åt och prata ett par timmar på Samuraj, mumsit!

Nu: staden.


Mwaa!


Rise Up 2008

 


Av Malin Johansson - 25 mars 2010 09:25

Godmorgon!

Jag hade en lite crazy kväll igår, tänkte inte dricka alls utan bara dansa som en tönt nyktert. MEN det höll ju inte. För vem tackar nej till gratis drinkar? Så det sluta med att jag vinglade hemmåt sen vid tre. Fick även flera skrattanfall som jag aldrig varit med om tidigare, fick kramper och tårarna spruta. Ja, impulsivkvällar blir alltid roligast, och det är sant!


Mwaa!


 

Av Malin Johansson - 24 mars 2010 16:34


My hands
They only agree to hold
Your hands
And they don't wanna be without
Your hands
And they will not let me go
No they will not let me go



Av Malin Johansson - 24 mars 2010 12:05

Nu gör vi ett nytt försök tycker jag, nu kanske det börjar hända grejer här. Min frånvaro beror väl på att jag inte hade så speciellt mycket att blogga om, jag var i norge o sökte jobb, mer eller mindre var det väl inte. Men nu är jag hemma i Östersund, det är strålande vår och ska på arbetsintervju. Så! det känns lite mer bloggvänligt.


Åre


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards