.

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin Johansson - 30 juli 2010 19:18



Fan nu har man vart lite seg med att bloggeliblogga. Nyss så gjorde jag iaf enchiladas till mej, baby och hans kompis. Och tidigare idag städade jag hela huset och tvättade lite. Känner mig som en hyfsad nice flickvän alltså! Men nu får han ta den feta hög med disk som vi har för nu är jag ganska slut. 




Mwaa!

 

Av Malin Johansson - 27 juli 2010 13:35


Hallojsan alla! Hah nu är man i noorgääh. Så fort jag kom hit så blev det dåligt väder, som vanligt. Vad hände med sommaren egentligen? Som man har längtat typ nio månader när det var vinter och nu är det snart höst igen. Jävla korv! Hej bittertanten.. Nej men nu ska jag gå och handla mat.



Mwaa!

Av Malin Johansson - 22 juli 2010 16:42



Bara för att jag är uttråkad så kan jag berätta vad jag har handlat idag...

  Ett gäng böcker, hårborste(nog den första jag någonsin köpt i mitt liv), göttig hudkräm som luktar sommar, chepmonday jeans(bra intiativ av mig eftersom jag överanvänder leggings nu för tiden), och får inte glömma lokaflaskan- ytterst viktigt att den fick va med.


Av Malin Johansson - 22 juli 2010 16:29



Alltså jag hör på den här låten 24/7, så grym!


HEJ

Av Malin Johansson - 21 juli 2010 12:53


Morning! Idag låg jag och myste lääänge i sängen, det är gosigt att bara ligga och krama kudden och låtsas som det är min håriga baby. Fast det är ju ändå bättre med real hot stuff hehe och imorn kommer han hem så då måste väl jag ta mitt ass till trondheim snart:) Annars ska jag idag ha en städ-dag och så ska jag tydligen laga mat idag med har mamma sagt, jaja måste iaf träna på det.


Mwaa!


Cool bild som jag tog i tunisien:)

 

Av Malin Johansson - 20 juli 2010 20:15



Nu har jag klämt, gosat, lekt, tjoat, gott tagit emot en mängd dreggel och kräk, lekt lite mer, brummat,matat, snuttat och pussats med min lilla ellen, min systers barn. Att man kan bli så glad av det=) Nu ska jag och mami åka och köpa en wait for it........ frysväska! Så att jag kan inhandla mat till norge. Typ as spännande!


 


Av Malin Johansson - 20 juli 2010 13:41



Godmorgon!

Ska strax springa in till stan med abir. Shoppingbegäret börjar växa, var ett tag sen jag shoppade typ i torsdags. Alltså nyss provade jag en tandblekningskit, fick hem den på posten idag så rev upp paketet o stoppa i käften på en gång. Men det märktes inte ett dugg, kanske skulle tagit mer gele på, men jag har en spruta på typ 10 ml elr nåt så ska prova igen snart:=) jaja nu ska ja springa!


Mwaa!


 
  

Mys

Av Malin Johansson - 19 juli 2010 15:19


Fan det är lite konstigt att man blir brunare i sverige än i utlandet, hm..=)


    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards