.

Alla inlägg under februari 2010

Av Malin Johansson - 7 februari 2010 23:23



Bara så ni vet så är jag inte så entusiastisk som jag låter. Jag döör av utråkning, kan jag inte få ett jobb imornn eller?Jag har absolut inget att göra jag blir crazy. Jag bor numera hos gent för hemma hos mej bara skriker det tråkigt tråkigt!!! Åh vad ska jag göra med mitt liv, det vet jag heller inte. Kom med förslag? Vad bitter jag lät nu men fan på kvällen händer det ju att man blir så här. Åh ja det blir väl att rycka upp sitt liv lite. Men nu blir det kudden iaf.


Gonatt

Mwaa

Av Malin Johansson - 2 februari 2010 15:24



Godmorgon! Eller det känns som det fortfarande är morgon när jag har morgonrocken på mej hehe. Jag känner mig lite lat. Men lite senare ska jag hämta en snowboard, som jag köpt av darin, sen ska jag kanske ner på stan om jag orkar, måste köpa I.D puder. Så ska jag väl på pause och fika lite sen ska jag på bio, det blev ingen bio häromdan så ska på det idag ist. Imorgon ska jag nog ta min överdrivna packning och åka hem till norge. Hörs sen :)


Mwaa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards