.

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin Johansson - 30 juni 2010 19:05

       


Klickat hem theese babies

Av Malin Johansson - 30 juni 2010 17:41


Hittade jag på busmed jessica

     

Spexade lite på åreskutan

  Spelade basket med de bästa   Myste vid åres strand   Åh saknar mitt mörka långa hår..   Lekte pocahontas  

Av Malin Johansson - 29 juni 2010 19:39



Tjaa, Jag sitter ensam och kollar på simpsons och dricker bärs helt apropå. Det kan vara min middag och kanske frukost tillochmed idag med när jag tänker efter. Gud vad sorglig jag är egentligen haha. Jag känner mig lite på vippen eller på snusen eller hur man nu säger så såsmåningom jag kanske däckar som en smutsig alkolist på golvet i en husvagn, men livet är allt gött ändå!



Mwaaa puss


 


Av Malin Johansson - 27 juni 2010 18:06



Ett mirakel, solen har kommit till norge! Har dock legat ute lite idag blev så himla varmt på verandan. Vi vaknade också två, typiskt att man sover bort dagen när man ska njuta av solvärmen. Nyss blev det tacos som jag lagat, la i grilladkyckling i det också, fan va gott det vart. Nu är jag och baby ensamma hemma för familjen dragit till kosovo så jag sitter uppe i vardagsrummet för en gångs skull och inte nere i mörka källaren.


Mwaa!




Av Malin Johansson - 24 juni 2010 19:43



Hej på er!

Jag har precis ätit en asgod middag. Jag och min man grillade kyckling i regnet, det är tydligen norsk sommar det. Ingen av oss hade grillat förut så det blev en djärv kupp. Och så gjorde jag en improviserande bulgur till det. Som riktiga bloggare skulle man väl ta lite fancy pics på det, men jag vill väll äta istället för fan! Hehe. Annars då..Ja tyligen är det midsommar imorgon.. eller? Firar man det i norge? Ja min man vet ju garanterat inte det för han är inte norsk nånstans.


Hade!

Av Malin Johansson - 18 juni 2010 13:28



Guuuuuud vad glad jag är! Jag har fått jobb på nidar igen!!! Och jag som trodde dom sket i mig för alla andra fick besked för en månad sen. Nu ska jag fan jobba och slita, som jag längtat! Hehe. Åh jag gillar pengar som rullar in som de ska. All denna tid jag vart arbetslös har jag inte vågat köpa mat typ för är så pissigt dyrt här haha men nu jävlar ska jag äta!


 


Pusssss

Av Malin Johansson - 13 juni 2010 13:35

Okej jag har inte skrivit på hundra år! Men har ju trots allt varit utomlands tre veckor. Sist var ju tunisien med min man, det var tokmysigt och vill steka mer så skööönt.. Men vi snackade om var vi skulle resa nästa gång, han sa korea. Jag vet inte ens vart det ligger och vad man ska hitta på där.. Jag tänkte mer grekland eller spanien, ja jag vet, hej svenne..


 

       



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards