.

Alla inlägg under april 2010

Av Malin Johansson - 19 april 2010 18:27



Hello bitches! Hah närå. Jag har precis ätit frukost, innan sprang jag en timme i fina norgevädret. Norrmän är gulliga, precis alla som jag sprang förbi smilade åt mig så då känner man nästan att hela världen är lycklig. Eller så kanske jag sprang som ett cp, vad vet jag. Nu känns det som jag dallrar i både händer o ben, kanske måsta lägga mig ner en stund. Jag har kommit på om man inte känner för att gå ut och springa så ska man lyssna på hög partymusik på ipoden, för då börjar det ju rycka i kroppen och man måste röra på sig:)


Dags att köpa ett par converse kanske?  

Vouge paris 2010 "plage privee"

Av Malin Johansson - 18 april 2010 15:50



Godmorgon;)

Jag sitter och laddar ipoden för att gå ut och sprina lite. När man är arbetslös får man ju sånt spring i benen efter allt rövsittande hemma, samt ångest för man har så lite att göra på vardagen. Men det är ju skit bra när allt kommer omkring för snart ska jag ju till tunisien och så då blir det ingen slappfis på beachen heller!


Ah sommar..


Snygg armhåla va?


     

Av Malin Johansson - 17 april 2010 20:20


Maten blev god, men skulle blivit godare om ja kanske skippat löken. Konstigt att maten aldrig smakar som mamma gör den! Jag gjorde iaf pasta med kofilegryta:)




Av Malin Johansson - 17 april 2010 17:45



Jag har precis varit på affärn och köpt middag för fyrahundra kronor! Ja så är det mina vänner att leva i norge. Men det svider att köpa mat för så mycket när man tänker på hur mycket kläder och skor(buhu) man kan få för det. Det måste fan bli gott! Min älsklingsprins fyller ju år idag, gammla gubben, så han måste ju få sig lite gottigott. Nu sa hans mamma att kon har tinat, så måste springa! :)



Grattis min man, Love you!! <3 

Av Malin Johansson - 16 april 2010 02:20



Jag har äntligen sett klart en koreansk serie som jag följt, 16 avsnitt, full house hette den, supergullig! Såna japansk/koreanska serier är faktiskt jätteroliga. Vet ni att japener och såna kysser som femåringar pussar sin mamma typ, alltså som att dom inte vet hur dom ska göra utan bara plutar läpparna mot varann helt stilla. Haha så jävla roligt att se! Har också upptäckt den första japanen jag tyckt var snygg kolla bara vilken söting va.


 

HEJ

Av Malin Johansson - 15 april 2010 17:57



HAHA skrattar åt mig själv, jag sa ju att jag skulle komma med inlägg men har helt enkelt glömt bort bloggen. Ska försöka älska den lite mera. Ja men whats up då, ja det kan man ju undra. Hm inte mycket.. Förra veckan jobbade jag iallafall på ett work, jag vet inte men det kändes inte helt rätt så la av med det. Men imorgon rycker jag mig själv i håret ur sängen och skaffar ett roligt jobb!


Måste säga grattis till lilla apan som fyller 21(omg..) år idag! <3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards