.

Alla inlägg under maj 2010

Av Malin Johansson - 16 maj 2010 11:46



Godmorgen! Eller jag vaknade för typ två timmar sen, har bara slöat i sängen lite. Det ska bli så skönt att vakna brevid min gosigaste man imorn, det är så ensamt att ligga själv. Fyra drar jag till mitt andra land. Jag ska väl försöka packa lite kläder till en vecka ungefär.

Igår var en himlans trevlig kväll. Först bio med abir emma och moa,såg bounty hunter den var inte som alla säger tycker jag, den var jävligt rolig och jag älskar gerald butler. Sen efterdet svepte jag något lätt så drog jag och Elin på g3!


Mwaa!

Av Malin Johansson - 15 maj 2010 18:37



Hallå! Nu är jag hemma från turklandet, inte asbrun än men tur att man ska fara utomlands igen! Det har varit så skönt att bara ligga o steka dagarna i ända. Nu saknar jag solen. Men jag tror inte jag återvänder till turkiet än på ett bra tag. Jag har varit där tre gånger du de senaste fem åren och turkarna är ju typ alla likadana, "how many camels?" , "special prize just for yo!". Haha ja.


Mwaa!

 

Av Malin Johansson - 4 maj 2010 11:15



Är du hemma?

"Är du CP?"

Ska vi dricka bärs?

"Ska vi dricka bajs?"

Fan vad rolig filmen var.

"Fan vad lugn filmen var"

Åh gud vad yr jag blev.

"Åh gud vad kåt jag blev"


Som sagt man kan missuppfattas lite i norge..hehe


Mwaa!





Av Malin Johansson - 3 maj 2010 22:20

Ah fan vad bra låt! Vill inget annat än dansa.


Av Malin Johansson - 3 maj 2010 19:57



Nyss kommit hem från en runda på stan. Och prövade nyss min bikini, tänk att man kan bli så lycklig när man hittat den perfekta, åh vad fin den är, Kan visa snart. Haha köpte stl 42 på överdelen och 34 på underdelen, lite roligt. Nu är jag proppmätt åt pizza med elin för en stund sen, fan vad jag saknar snabbmat när jag är i norge. Kebaben smakar ju korv och pizzan är konstig. Och tanken på Max gör ju en abstinensig! Haha om det nu finns nåt sånt ord. Nu ska jag prova en massa sommarkläder, lycka!


Mwaa!


Saknat sötenlin=)

 

Av Malin Johansson - 3 maj 2010 12:30



Ja Godmorgon! För vissa kanske det är goddag men den här tiden är det faktiskt morgon för mig. Hehe. Igår blev det inget åre, jag kände att jag inte orkade. Utan det blev gympass och max efter det. Inte så bra kombo kanske. Men man blir ju så jävla hungrig och trött efter man tränat, så jag kände att jag förtjänade det. Ja nu ska jag gå ut med voffen sen leka med abo.



  


Mwaa!

Av Malin Johansson - 2 maj 2010 12:34



Godmorgon! Jag vaknade för nån minut sen. Jag vet inte om jag ska till åre idag, det var planen men fan jag har ju ingen utklädnad! Man vill ju inte diit och vara tråkmånsen som ser ut som vanligt;P Jag får fundera lite till. Känner iaf för att ut och springa lite men först-frulle.


Mwaa!

Av Malin Johansson - 1 maj 2010 22:13



Hej allihopa! Ja jag vet att jag sugit på att blogga. haha ena stunden så uppdaterar jag varje dag en vecka sen kan de gå några år innan jag kommer på att skriva. Jag är iaf jättetrött funderar på att gosa med kudden snart.. kan bero på utgången igår. Helt okej kväll faktiskt, kom hem klockan fem och så sov till typ elva. Idag har jag bara myst, gått promenad med jessiva runt i torvalla sen grillat o fikat med familjen:) Jag förde nyss över nån tusenlapp till baby, fattiglappen som inte kan ta sig hit så nu fick han lite money så han kan komma och gosa med mig. Jag dör ju lite här hemma.. Här kommer iaf några bilder från igår.


     

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards